Frame Canvas Love

Assalamualaikum semua..

Lama saya tak update blog.. bukan apa.. sibuk bercuti minggu lepas.. tak sempat nak tumpu pada design pun sangat..

Bila dah lepas cuti ni, makin banyak kerja yang tertunggak..

InsyaAllah harini saya sempat siapkan design untuk Frame Canvas yang akan diberikan untuk suami nya yang tercinta...

Jom kita tengok..




Design pertama saya. Tuan nya tak berkenan sebab nampak kontra
tengah dengan tepi.. hee

Jadi, saya tukar dengan yang ini.. Dia setuju.. hee
Pandangan orang berbeza. Pada saya nampak elok, mungkin pada orang lain tidak..
InsyaAllah saya akan ikut kehendak pelanggan... hee

ok.. tu je..
Moga hubungan pasangan suami isteri ini akan berkekalan hingga ke Syurga.. Aameen...


with love,
Imah SulamKaseh

0 comments:

Post a Comment

Hakmilik SulamKaseh Creative. Powered by Blogger.

About Us

Blog ini ditubuhkan untuk menempatkan segala hasil kerja saya yang terkini di SulamKaseh Creative.. Moga bermanfaat buat semua.. InsyaAllah.. Rabbi Yassir